VickeVira

Imorgon är det precis två år sedan jag startade MönsterArkivet.
Inte ens i min vildaste fantasi hade jag kunnat drömma om att arkivet
skulle bli så enormt populärt och nå ut till så många människor.
Idag är det närmare 1500 personer som dagligen använder MA för att
hitta mönster och inspiration till kreativa projekt. Helt fantastiskt!

Jag vill såklart tacka er alla med en egen utlottning.
Mitt bidrag till festen är garn, eftersom det är min stora passion.

VickeVira

Kika in i min Etsy-shop VickeVira >> Där hittar du handspunna ullgarner
och batikfärgade bomullsgarner. Vinsten är ca 100gr valfritt garn!

true3calypso3peach2

Vinnare blev nummer 84, Eva Andersson. Grattis!
Hör av dej till mej så skickar jag vinsten –
mia@vickevira.se

MiA

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 Mönsterarkivet. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan